Մայրենի·Uncategorized

Չ՛քաղաքը պատկերացում

Երբև է լսել եք մերր քաղաքի մասին ո՞րտեղ ամեն ինչ սկսում է ՝ Չ տառով։Պատկերացր եք, որ ես ապրում եմ հենց այդ քաղաքում և այսօր կփորձենք ի՞նչ որ չափով պատմենք այդ չերկրի մասին։Իմ անունը Չմարիա է, այսինքն Մարիա, իսկ իմ ընկերուհու անունը Չնարե։Երբ ես գնում եմ դպրոց , այսինքն չդպրոց ամենինչ այսպես է լինում։Առաջինը ուսուցչուհին մեզ դաս է պատմում, դե այդ ամենինչը սովորական դպրոցներում է, իսկ մեր Չդպրոցում ամենինչ այլ է։Չուսուցչուհին մեզ չդաս չի բացատրում այլ հանգիստ տալիս է չխաղ խաղալ և վերջում ասում է չտնային չունեք։Մեր չդպրոցի բակում կան շատ ծառեր չխնձորնենի, չտանձենի,չբալենի, չծիրանենի և չդեղձենի, բայց ամենից շատ Չինարի բախտն է բերել, որովհետև ի՞նչքան էլ դիմացից ՝ Չ ավելացն ես չի փոխվի։Նաև ունենք չագարակ, որտեղ ունենք ՝ չձիեր, չշներ, չհավեր, չայծեր և չսիրամարգ։ Լավ լավ հիմա պատմեմ չհիվանդանոցի մասին։Չհիվանդանոցը այցելում են չհիվանդները։Այնտեղ կան չբիժիշկներ, որոնք հիվանդին տալիս են չդեղեր ոչ թե զզվելի այլ չզզվելի շատ քաղցր։Իսկ լսել եք Չոստիկաններ։Նրանք նույն ոստիկաներն են հիմա ես մի փոքր կպատմեմ նրանց մասին։Նրանք չէն պատժում գողերին այլ ընկերություն են անում նրանց հետ։Դե ի՞նչ սա էլ իմ քաղաքը։

Оставьте комментарий